S digitalizací kanceláře vám pomůže spisová služba AthenA

Chtěli byste mít možnost přistupovat ke kompletnímu životnímu cyklu dokumentů (např. objednávek, faktur, úředních dopisů, smluv..) vzdáleně, tedy jak na cestách, tak z domova? Naše spisová služba AthenA podporuje vzdálenou práci s dokumenty. Umožňuje tedy dokumenty přijmout, sdílet, schvalovat, elektronicky podepsat atd. Zaměstnanec tím pádem může zpracovávat svou agendu hladce z domova.

Naše společnost vám navrhne řešení tak, aby plynule zapadlo do vašeho stávajícího prostředí. Nabízíme náš vlastní produkt spisovou službu AthenA (již 20 let na trhu) a spolu s ní i další samostatné workflow aplikace, jako jsou Objednávky, Faktury, Smlouvy, Usnesení, Registry nezávislé na ostatních řešeních, které již máte implementované. Tyto aplikace vám mohou pomoci například v rámci schvalování účetních dokladů, příprav podkladů pro jednání zastupitelstva atd. Máme za sebou více než 200 úspěšných instalací a podporujeme více než 14 000 uživatelů. Naše spisová služba je samozřejmě v souladu s NSESSS, eIDAS a GDPR.

Neváhejte nás kontaktovat, k dispozici máme tým 60 vývojářů, kteří mohou vyvinout systém na míru vašim potřebám či integrací s dalšími systémy.

Kdo je

Tým složený z 300 profesionálů rozmístěných v osmi městech České republiky, které poskytuje opravdu nadstandardní služby napříč celou oblastí informačních technologií a firemních IT infrastruktur. Součást nadnárodní skupiny S&T Group. A výjimečný partner, v prvé řadě.