Hardwarový servis

S&T CZ disponuje silným týmem 80 profesionálních a certifikovaných techniků, kteří provádějí servisní zásahy nejenom přímo u zákazníků, ale také na sedmi pobočkách po celé České republice, provádíme více než 50 000 servisních zásahů ročně. Díky silnému logistickému zázemí je většina náhradních dílů k dispozici skladem, což významně zkracuje dobu opravy.

V oblasti zabezpečení servisní činnosti spolupracujeme s řadou světových výrobců výpočetní a kancelářské techniky. S&T je multi vendor servisní organizací a zajišťujeme záruční i pozáruční servis největším světovým výrobcům, např. HP, Fujitsu, DELL, IBM, Lenovo, Acer, Xerox, Lexmark, Epson, Samsung, Olivetti, EMC, NetApp, Checkpoint, BlueCoat, 3M, Cisco, APC a další.

Nabízené služby


  • záruční a pozáruční opravy notebooků
  • záruční a pozáruční opravy tabletů
  • záruční a pozáruční opravy desktopů
  • záruční a pozáruční opravy serverů
  • záruční a pozáruční opravy tiskáren, multifunkčních zařízení, skenerů a plotterů
  • záruční a pozáruční opravy storage, diskových polí a páskových knihoven
  • pozáruční opravy UPS, výměna a kalibrace baterií
  • záchrana dat
  • čištění techniky
  • široké portfolio nadstandardních služeb s garantovaným SLA

Díky našemu profesionálnímu přístupu a výhradní servisní orientaci jsme schopni zajistit zákazníkovi komplexní služby našeho Servicedesku na jednom telefonním čísle +420 281 006 281 nebo e-mailu servicedesk@sntcz.cz.

Díky našim 7 pobočkám po celé České republice - Praha 2x, Brno, Ostrava, Plzeň, České Budějovice a Pardubice - jsme schopni garantovat Response Time (doba odezvy u zákazníka) do 2 hodin a Fix Time (doba ukončení opravy u zákazníka) do 4 hodin v režimu nonstop 24x7. Služba je dostupná přes centrální Servicedesk na jednom telefonním čísle +420 281 006 281 nebo e-mailu servicedesk@sntcz.cz.

Technologický vývoj nebo i běžné provozní důvody nutí každou společnost provádět změny v infrastruktuře IT, vyžadující nárazovou potřebu lidských zdrojů. Naši experti mají rozsáhlé zkušenosti právě s takovými projekty a zabezpečí vše potřebné prostřednictvím služby IMAC.
Před realizací služby IMAC (Install, Move, Add Change) vám předvedeme model a zkušební provoz plánovaných změn a v součinnosti s vámi doladíme podrobnosti. IMAC lze vhodně využít pro řízení a hladký průběh implementace změn infrastruktury.

Jako speciální službu nabízíme našim zákazníkům bezplatný  svoz PC a notebooků jak na záruční, tak pozáruční servis (od zákazníka do servisu a zpět).

Veškeré informace o našich servisních službám naleznete v informačním letáku.

Naše nejdůležitější servisní autorizace:


Hewlett-Packard - Autorizovaný servisní partner - od roku 1996
Xerox - Autorizovaný servisní partner -  od roku 1997
Fujitsu - Autorizovaný servisní partner - od roku 2003
DELL -  DSP (DELL Service Provider) -  od 1.3.2014 jsme se stali jediným DELL Service Providerem (DSP) pro ČR oprávněným provádět záruční opravy