Aplikační podpora

Díky našemu týmu zkušených specialistů a centrální helpdeskové službě 7x24 můžeme našim zákazníkům nabídnout IT podporu od A do Z, v celém životním cyklu IT řešení. Služby aplikační a systémové podpory poskytujeme dle definovaných SLA, a to v různých režimech dle přání zákazníka.

S&T zaměstnává mimo technických odborníků i specialisty, kteří poskytují zákazníkům konzultace a audity z oblastí:
  • Aplikační hotline / helpdesk
  • Rozvojové a podpůrné konzultace a školení
  • Externí administrace systému
  • Záruka provozu / Garance obnovy / Disaster recovery
  • End-to-end podpora HW i SW zákazníka (jeden partner pro celý systém)
  • Provoz Vašeho řešení formou služby
  • Outsourcing provozu - Hosting systémů - Cloudová řešení



Podporované oblasti:


SAP


Infor (M3 a MAX+)


Preactor APS


Cognos


Microsoft SharePoint


NINTEX