Servisní požadavek

 
Vážený zákazníku,

nyní nám můžete poslat svůj servisní požadavek. Po jeho doručení vás naše servisní středisko bude v co nejkratší možné době konkatovat na telefonním čísle, které uvedete.

Požádáme vás o doplňující informace, například:

  • další příznaky popsané závady
  • záruka zařízení

a dohodneme s vámi podrobnosti jako:
  • způsob opravy (u vás nebo v servisním středisku)
  • předpokládanou dobu opravy
  • případně způsob platby

O postupu řešení vašeho požadavku resp. průběhu opravy budete průběžně informováni e-mailem (pokud ho uvedete). Registrovaným zákazníkům pro usnadnění komunikace sdělujemě vždy i číslo RMA, pod nímž je jejich požadavek evidován v našem systému.

Vyplňte prosím všechny níže uvedené údaje - vaše osobní údaje nebudou žádným způsobem zneužity a slouží pouze k našim interním evidenčním potřebám.

Název firmy:*  
IČ: *  
Adresa firmy: *  
 
Jméno a příjmení:*  
Telefon:*  
E-mail:*  
 
Druh zařízení:*  
Výrobce:*  
Sériové číslo:*  
Operační systém:*  
 
Zařízení v záruce
Platná servisní smlouva s S&T CZ
Popis problému:*   
Kdy vám můžeme zavolat a dohodnout detaily: *  

Zadejte znaky podle obrázku: